The Big Four | Jackunzel | Mericcup
巨雷: jelsa, hicstrid, frostcup, 德赫
搞拉郎是因为好玩



If all the flowers faded away


若所有花朵凋零
And if all the storm clouds decided to stay


若所有阴云驻留
Then you would find me


那你将找到我
Each hour the same


与过往不尽相同
She is tomorrow


她是未来
And I am today
而我是现今
If right is leaving


若离去是正确的
I'd rather be wrong


我宁愿将错就错
She is sunlight


她是那缕缕阳光


The sun is gone
而暖阳已逝



And if loving her is


若爱她这般
Is a heartache for me


令我心如刀绞
And if holding her means I have to bleed


若将她紧握代表着我将血流不止
Then I am the martyr


那我便是烈士
Love is to blame


爱是苛责
She is the healing


她是愈合
And I the pain
而我便是苦痛



She lives in a daydream.


她活在美梦中
I don't belong.


那个我不属于的地方
She is the sunlight.


她是那缕缕阳光
The sun is gone.
而暖阳已逝



I said if right is leaving


曾说过若离去才是正确
I'd rather be wrong.


而我宁愿将错就错
She is the sunlight,


她是那缕缕阳光
The sun is gone.


而暖阳已逝




She is the sunlight,


她是那缕缕阳光
The sun is gone...


而暖阳已逝...










世界上最远的距离不只是你在迪士尼我在梦工厂,


还有,


你活在那个不属于我的阳光中。














————————————


我随便翻译的歌词有错的话都怪世界不怪我哼唧!


我只能说这首歌绝壁是给日月配的吧!!


她是那个冠上日冕的太阳花,而他是属于冰天雪地的月下人


噫歌曲太悲了还是看剪辑吧qwq

评论
热度 ( 29 )

© #ARTPOP# | Powered by LOFTER