The Big Four | Jackunzel | Mericcup
巨雷: jelsa, hicstrid, frostcup, 德赫
搞拉郎是因为好玩


BGM: She Keeps Me Warm -- Mary Lambert


————

“I love you Anna.”
“I love you too, Elsa.”

Arendelle的女王满面的笑容,将身穿婚纱的妹妹交给了那个男人。

而Anna永远也不会知道,当挽着这位女王走过那片铺着红地毯的路时,Elsa的笑容下究竟在想些什么。

Anna也永远不会明白,她的I love you和Elsa的究竟有何不同。

永远不会。

————

She says I smell like safety and home
她说我闻起来很有家的味道
I named both of her eyes Forever and Please Don't Go
我将她的双眸命名为永恒和别走
I could be your morning sunshine all the time
我可以成为你的晨光
All the time
一直都是

And I can't change, even if I tried
虽然我已尝试了,但我无法改变
Even if I wanted to
尽管我真的非常想

I'm not crying on Sunday
我不会哭泣的
Love is patient, love is kind
爱是耐心,也是仁慈
My love, my love, my love
我的爱人,我最亲爱的



She keeps me warm


她让我感到温暖



……

好久没刀了那就来换换口味吧w

评论 ( 12 )
热度 ( 93 )

© #ARTPOP# | Powered by LOFTER